ניסור גגות בטון

מדוע צריך לבצע ניסור גגות בטון וכיצד עושים זאת בזהירות? אם אתם זקוקים לפעולה מסוג זה  – חשוב שתדעו כיצד עושים אותה נכון ואיך בוחרים חברה מקצועית שתבצע את העבודה באופן בטוח.

מה זה ניסור גגות?

ניסור גגות בטון
ניסור גגות בטון

זו עבודה מקצועית של ניסור בבטון שמבוצעת בגג עם מסור יהלום. בכל מבנה מגורים לרוב בניינים, הבנויים מבלוקים ישנו גג בטון.  לעיתים הדיירים מעוניינים לבצע פתח בגג לצרכי גישה אל דודי שמש, צלחות תקשורת לווין וכדומה. אנו תמיד מסבירים ללקוח שאחרי שאנו מבצעים את הפעולה צריך לדאוג לאיטום הגג באופן מקצועי. אחרת הגשם עוד יגיע אל חדר המדרגות והרטיבות  תגרום נזק. הפעולה שנעשית על ידי אנשי מקצוע וחברות, חייב להיעשות עם מסור יהלום שנועד על מנת לבצע חיתוכים מדויקים בבטון לפי הצרכים של המבנה.

עם זאת חשוב לדעת! כי ניסור גגות בטון עליו להתבצע בשיא הזהירות ועל ידי אנשי מקצוע שיודעים לבצע עבודות בגובה ויודעים כיצד לבטח את עצמם ואת הסביבה שלהם על מנת שהפעולה תעשה בצורה הבטוחה ביותר, ללא פגיעה בסביבה או ברכוש.

 

 

על גגות ותהליכי שינוי

חשוב לדעת כי תהליכי שינוי בגגות של מבנים נעשים בכל זמן כאשר תהליך החיתוך בטון מתרחש. בדרך כלל לאחר שהמבנה כבר תוכנן ויציקות הבטון נוצקו לפי התכונית של המהנדס, האדריכל ואף של היזם והקבלן.

פעולה זו מחייבת מקצועיות וידע. וזאת משום שחומר הבטון הינו אחד החומרים החזקים ביותר בכל הנוגע לתחום הבנייה. כאשר שינויים ביציקות ובלוחות הבטון שנועדו לגגות כגון: פתיחת פתח בעליית גג או נועדו לקירות ולכל אלמנט יכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים חלילה ולסדקים מיותרים.

אבל כיצד בוחרים חברה טובה לביצוע המשימה?

אם אתם זקוקים לפתיחת חלון בגג או אפילו לניסור קרניזים מבטון שמעטרים את החלון או את הגג. שימו לב כי אתם מבצעים בחירה של חברת ניסור בטון מומלצת איכותית ומנוסה בתחום. וודאו ובדקו ניסיון בתחום בעיקר, וכדאי החברה מבוטחת ומבטחת את אנשי המקצוע שלה.

בנוסף, יש לבחור חברה שיש לה מוניטין מעולה בחום כי היא עובדת עם הכלים הנכונים ויכולה לייעץ לכם בתהליך הבנייה,  ולשפר את היעילות של עבודת הבנייה והשיפוצים.

נסו לקבל המלצות מבעלי מקצוע ויזמים אודות חברה טובה אשר יודעת לעבוד בשיתוף פעולה מעולה עם קבלני בטון, קבלנים ואנשי מקצוע בענף ההנדסי המורכב הזה.

לסמנטו צוות מקצועי ואמין המספק עבודות ניסור גגות בטון בפריסה ארצית. סמנטו מעסיקה אנשי מקצוע מומחים שעובדים בצורה בטוחה תוך הגנה על הסביבה ובשימוש של כלים ייעודיים ומקצועיים בלבד. החברה נותנת שירותים מקצועיים לכל לקוח ולקוח תוך מענה  ללקוחות קטנים עד גדולים כמו גם עם מוסדות ממשלתיים, חברות גדולות, קבלנים מובילים ועוד.

החשיבות של ידע וניסיון בניסור גגות בטון

בתחום הניסור בטון חשוב מאוד להיות עם ידע וניסיון בתחום. לא כל חברה שיש בידה כלי ניסור יכולה לבצע ניסור גגות בטון וניסור מעקות בטון, בפרט שמדובר בגג המשמש כיסוי עליון למבנה. חוסר ידע וחוסר מקצועיות יכולים לגרום לתקלות ולפגיעות ביציבות המבנה ולסדקים מיותרים. לא מעט מקרי נזק הגיעו לידנו כתוצאה מחברות ללא ידע מקיף בתחום. לכן חשוב ביותר לבחון את החברה שתבצע עבורכם את הפרוייקט אם היא אכן מתאימה הן מבחינת הכלים הדרושים והן מבחינת הניסיון.

ראו גם ניסור פרגולות בטון

דילוג לתוכן