פתיחת פתח בעליית גג

עליית הגג שלנו יכולה להיות אחד המקודים היעילים ואטרקטיביים בבית. יש כאלו שירצו לבנות עליית גג בין היא תשמש מקום לאחסון פריטים, כחדר עבודה או אפילו לנער מתבגר או לנערה שרוצים ליהנות מחדר חדש שיאפשר להם מקסימום פרטיות בחלל הבית.

עם זאת לא כל עליות הגג הן כאלה אשר ניתן להגיע אליהן בקלות, בעיקר משום שחלקן סגורות בצורה הרמטית על מנת שהן יוכלו לשמש לשלל צרכים בבית, כמו למקום לבידוד של חום וקור במבנה, לפתחי אוורור שמכניסים אוויר לכל רחבי הבית, הן נועדו לאיטום ולשלל מטרות.

מטרה אחד שעליית הגג נועדה לה היא כמובן אחסון ויצירת חלל חדש ברחבי הבית, ולכן רבים פונים לאנשי המקצוע כמו מהנדס, אדריכל, קבלני בניין וחברות כמו חברת סמנטו מומחית ניסור בטון מקצועי העוסקת בפתיחת פתח בעליית גג בצורה בטוחה ומקצועית!

כיצד מבצעים פתיחת פתח בעליית הגג?

כדי לפתוח את עליית הגג וכן בפתיחת חלונות מבטון בצורה מקצועית ובטוחה – חשוב בראשית לשים לב כי אתם מקבלים את כלל האישורים לצורך הפעולה וכי מהנדס בניין בדק ואישר שניתן לבצע את השיפוץ הזה לצרכים שאליהם אתם מתכוונים.

לאחר מכן שימו לב כי הציוד בו משתמשים לביצוע פתיחת התקרה אל עליית הגג הינו ציוד מקצועי אשר נועד לצורך של קידוח או ניסור הבטון.

שימו לב כי החברה שבחרתם לביצוע המשימה היא כזאת אשר משתמשת במקדחה ייעודית אשר חייבת להיות מותאמת בדיוק מבחינת קוטר הקידוח והעומק שאליו נדרש לחדור.

כאשר מדובר בקידוח לעומק גדול, יצטרכו אנשים המקצוע להשתמש במקדחות יהלום (ולא בכל מקדחה שאינו מתאימה) בזמן שאתם יודעים כי לבחרה ישנו ניסיון בתחום והיא יודעת כיצד להתאים את כלי העבודה המתאימים לביצוע פתיחת פח בעליית הגג, יש פעמים שמבצעים קידוח בטון לניקוז מי גשמים בגינות ובגגות.

עוד וודאו כי הקידוח נעשה עם תווי התקן והבטיחות הנכונים וכי ישנם הכלים המתאימים לפתיחת פתח בעליית גג בצורה מקצועית וכזאת שלא תסכן אף אדם או בעל חיים.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת לפתיחת פתח בעליית גג צרו איתנו קשר!

מהו הציוד שבו משתמשים לפתיחת פתח בעליית הגג?

לצורך קידוח התקרה משתמשים המומחים כפי שהזכרנו במקדחת יהלום ולא בכל מקדחה רגילה. עוד מבצעים המומחים חיתוך בטון מתאים לקוטר הקידוח, תוך שאר ציוד המתאים לפעולה.

בעודכם בוחרים אחר חברה טובה לקידוח בטון, שימו לב כי לחברה כח האדם הדרוש במשימה הוא כזה שיש לו ניסיון וכי הוא מיומן מספיק על מנת לבצע את המשימה בצורה בטיחותית ונכונה.

פתיחת פתח בעליית גג באמצעות ניסור בטון

השיטה הטובה ביותר לפתיחת פתח בגג הבית היא בשיטת ניסור כמו ניסור גגות בטון.

השיטה מתבצעת על ידי מסורים חזקים שמונעים ע"י מנוע חזק. כמובן שאת קוטר הדיסק קובעים לפי עומק ועובי הבטון שאותו רוצים לנסר.

הלהבים של המסור מצופים ביהלום כך שחוזק היהלום גובר על הבטון ויכול לחתוך אותו בקלות.

מדובר במסורים גדולים וחזקים שרק אנשי צוות מיומנים יכולים לתפעל כזאת מכונה לצורך פרוייקטים כמו פתיחת פתח בעליית גג.

 

פתיחת פתח גג באמצעות קידוח בטון

כמו ניסור כך גם קידוח, די דומים בצורת העבודה אך נעשה בכלים שונים. קידוח בטון נעשית במקדח מתאים שבראשו כוס קידוח מצופת ביהלום.

עוד שוני שלא בהכרח תצטרכו, הפתח ע"י קידוח הוא עגול בגלל כוס הקידוח העגולה. אבל כמובן שניתן להגיע לתוצאה מדויקת וטובה כמו בניסור. כך שבסופו של דבר חברה שמומלצת לניסור בטון ובעלת ידע תדע בדיוק איך לבצע את פתיחת הפתח בעליית הגג בצורה הטובה ביותר.

ניסרתם? קחו כמה טיפים לניקוי אחרי ניסור

דילוג לתוכן