קידוח בטון לניקוז מי גשמים בגינות ובגגות

מי גשמים יכולים להוות סכנה משמעותית לכל אדם. בנוסף הם יכולים בקלות להצטבר בגינות הבתים, בגגות ובסביבת הבניין או הבית. בעונות החורף המלאות במי גשמים, הדבר הינו מחייב לפי הוראות ותקנים את הנושא הקידוח בטון לניקוז מי גשמים בעת בנייה ושיפוץ המקום.

מהו קידוח לניקוז מי גשמים?

לשם מניעת הצטברות מי הגשמים בגינה או בגגות, ההצפה והגלישה למקומות שונים בסביבה או אפילו בתוך הבית. אנשי מקצוע מבצעים פעולות ניקוז בעזרת ניסור וקידוח בטון לניקוז מי גשמים. אנשי המקצוע מבצעים זאת על ידי כלי קידוח וציוד מתקדם ומשוכלל ליצור חורים בצורות עיגוליות וסימטריות. גם באופן אופקי וגם באופן רוחבי במקומות השונים של הבניין. פעולה זאת יכולה להתבצע גם בקירות, בתקרות ובנוסף גם מתחת לאדמה.

אנשי המקצוע מבצעים פעולות אשר ימנעו הצטברות מי הגשמים בגינה או בגגות. פעולה זאת היא קדיחה של תעלת ניקוז מבטון ובכך אותה תעלה מובילה את המים אל יעדם. החורף מהווה בעיה עבור הגינה או הגגות שלכם? קידוח בטון לניקוז מי גשם בגינות ובגגות הוא הפתרון היצירתי ביותר!

קידוח בטון לניקוז מי גשם בגינות ובגגות

הגינה שלנו היא אחד המקומות שמקנים לנו שלווה יותר מהמון מקומות. כאשר בשטח הזה אנו יכולים ליהנות מטיפוח גינה שהיא פעולה כיפית במיוחד, מאירוח חברים ובני משפחה, כמו גם מיום נפלא של שמש רוח קלילה ומזג אוויר נעים במיוחד. בנוסף אפשר פשוט לשהות בגינה עם כוס תה וליהנות מהחיים!

עם זאת כאשר ימי החורף מגיעים, הגינה/הגג שלנו עלולים להיות כאלו שמוצפות במי גשם וזאת בעיקר אם לא נעשה במקום קידוח בטון לניקוז מי גשמים. לכן חשוב לבצע את הפעולה וזאת באמצעות המומחים בתחום הקידוח בטון.

מדוע חשוב לבצע את הפעולה?

מי שיש לו גינה פעילה אך כזאת שאין בה קידוחים מתאימים להעברת מי גשמים למקומות ייעודיים – חשוב שידע! כי מי גשמים יכולים חלילה להוות סכנה משמעותית לכל אדם, לבעל חיים כמו גם לסביבת המגורים. כאשר מי הגשמים בעיקר בימי החורף הסוערים יכולים להצטבר בקלות בתוך גינות הבתים, בגגות ובסביבת הבניין או הבית ולגרום להצפות כמו כן גם לנזקים קשים.

חשוב לדעת כי בעונות החורף המלאות במים, יש לבצע קידוח בטון לניקוז מי גשם בגינות ובגגות. זאת גם לשם הבטיחות שלכם ושל האנשים במבנה. בנוסף חשוב שהפעולה תתבצע לפי הוראות ותקנים הקשורים לתחום הבנייה והשיפוץ.

כיצד מבצעים קידוח לניקוז מי גשמים?

קידוח בטון בתוך המבנה מתאים לשם מניעת הצטברות מי הגשמים בגינה ובגג. בנוסף לצורך מניעת הצפה וגלישה למקומות שונים בסביבה או אפילו בתוך הבית. הוא כזה אשר מתבצע רק באמצעות אנשי מקצוע מיומנים אשר מבצעים פעולות ניקוז בעזרת קידוח בטון לניקוז.

קידוח בטון לצורך מי גשמים מתבצע באמצעות כלי קידוח וציוד מתקדם ומשוכלל. פעולה זאת נועדה ליצור חורים בצורות עיגוליות וסימטריות לצורך הניקוז. גם קידוח באופן אופקי וגם באופן רוחבי במקומות השונים של המבנה, כמו גם בקירות, בתקרות ובנוסף גם מתחת לאדמה!

כאשר אתם מבצעים את הפעולה שימו לב כי אתם נעזרים בחברות מקצועיות שעוסקות בפעולה של קידוח בטון לניקוז מי גשם בגינות ובגגות. זאת על מנת שתוכלו לנקז כל המים הזורמים בצורה נכונה ובטוחה אל תעלת הניקוז. כמו גם ניתן לנקז אל מקומות ייעודיים אחרים. כגון: חצר גינה וחלל חיצוני.

קידוח לניקוז במקומות תעשייתיים

בעת בניית בית פרטי, מפעל תעשייה, מקום חקלאי כלשהו וכל מקום אשר יכול לקבל את מי הגשמים מהגגות אל תוך המקום עצמו. במקרה כזה הדבר מחייב לפני תקנות והוראות חמורים לבצע קידוח לצורך ניקוז של אותם מי הגשמים מהגגות. כפי שציינו, מי הגשמים הנופלים על המקום יכולים לגרום נזק רב לסביבה, למבנה עצמו ולבניינים הקרובים אליו, וכן לסכנת חיים של האנשים במקום. הקידוח נעשה על ידי אנשי מקצוע מקצועיים, מנוסים ובעלי כלי קידוח וציוד מתקדם. בכך ניתן ליצור את החורים הנכונים והיעלים לצורך מטרת הניקוז.

תמונות מהשטח

קידוח בטון לניקוז מי גשם בגינות ובגגות

ניסור וקידוח בטון תעלה לניקוז מי גשם ניסור תעלה בבטון לצורך ניקוז תעלת ניקוז

דילוג לתוכן