קידוח ארובות בטון, קולט אדים, קמין

בעמוד זה נסביר על קידוח בטון עבור ארובות, קולט אדים וקמין. הארובות שבמבנה, קולט האדים והקמין כולם מוצרים שנועדו לשאוב חום או להפיץ חום בתוך במנה קיים, ולכן הם כה חשובים מאד והם חייבים להיות מוצבים במבנה בצורה מקצועית. עם זאת כדי להתקין את האלמנטים האלה, חשוב לדעת כי קידוח נכון בבטון של המבנה הוא זה שיאפשר את הפעולה ואת הכנסת האלמנטים בצורה נכונה למבנה.

מה זה קידוח ארובות בטון, קולט אדים וקמין?

קידוחים מסוג זה נעשים על ידי המקצוענים אשר יודעים לחתוך באמצעות מסורים ייעודיים את החורים למען הכנסת האלמנטים למבנה בצורה מעגלית מדויקת ובכל קוטר אותו דורש בעל המבנה, קבלן השיפוצים, המתקינים השונים או קבלני הבנייה. בשל כך יכולים רבם ליהנות משירות קידוח בטון נכון יותר וכזה שמאפשר הכנסת האלמנטים ששומרים על איכות החיים במבנה.

מי זקוק לשירות כזה?

קידוח בטון עבור ארובות, קולט אדים, קמין הוא שירות לו שזקוקים בעלי בתים או מי שרוצה לבצע הכנסת אלמנטים בצורה מקצועית לבתים פרטיים או לבתי עסק מסוגים שונים בהם נדרשים קמינים, ארובות קולטי אדים ועוד. כמובן שיש קידוחים עבים יותר כגון: קידוח בטון 4 צול, קידוח צינורות בטון, קידוח קירות עבים וכדומה.

מי שרוצה ליצור ארובה, קמין או תנור וקולט אדים יפנה אל חברות מקצועיות כמו חברת סמנטו המומחית בקידוחים מכל סוג בכל קוטר תוך התאמה לצרכים של המבנה.

ראו גם עבודות: ניסור קיר בטון וחיתוך בטון

מה צריך לדעת על קידוח עבור קמינים, ארובות וקולטי אדים?

חשוב לדעת כי בכל הנוגע לפעולה של קידוח ארובות, קולטי אדים וקמין – לכולם ישנו מכנה משותף. כולם דורשים קידוח בצורה מעגלית בבטון על מנת שניתן יהיה למקם אותם נכון בתוך המבנה. כאשר דיירי הבתים הפרטיים ואנשי בעלי העסקים מעוניינים ביצירת ארובה, קמין או בשמו האחר תנור וקולט אדים אשר מספק צינור אוורור למטרות שונות – הדבר מחייב את קריאתם של אנשי המקצוע המתמחים בניסורים וקידוחים בבטון.

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת לקידוח ארובות בטון, קולט אדים, קמין צרו איתנו קשר!

 

אבל מדוע מומלץ לבחור באנשי מקצוע למשימה?

בחירה של אנשי מקצוע לקידוח מסוג זה תאפשר ביצוע העבודה באופן מקצועי. תכנון ראשוני נכון לעבודה טובה יותר ותוצאות טובות יותר לשביעות רצונכם. בנוסף מקצוענים בתחום קידוחי הבטון הינם בעלי כלי קידוח בטון משוכללים וחכמים ביותר אשר מאפשרים את הצורה העיגולית, הסימטרית והמעוצבת לארובות, לקמין, לקולט אדים, תוך שהעבודה נעשית בעזרת כלי טכנולוגי משוכלל, באופן שקט יחסית, מונעת סדיקה מסביב לשטח העבודה ומבצעת צורת עיגול שנועדה לקדוח בבטון בצורה מושלמת!

המכנה המשותף בקידוח ארובות, קולטי אדים וקמין

לארובות, קולטי אדים וקמין יש מכנה אחד משותף ומרכזי והוא – הצורה העיגולית שלו ומיקומו, אשר נמצא בבתים פרטיים או בבתי עסק שונים. כאשר דיירי הבתים הפרטיים ואנשי בעלי העסקים אשר מעוניינים ביצירת חור כזה, אשר מספק צינור אוורור למטרות שונות, הדבר מחייב את קריאתם של אנשי המקצוע המתמחים בניסורים וקידוחים בבטון. הם יבצעו את העבודה באופן שיטתי, נקי ובטוח. אנשי קידוחי הבטון כיום הינם בעלי כלי קידוח בטון משוכללים וחכמים ביותר אשר מאפשרים את הצורה העיגולית, הסימטרית והמעוצבת לארובות, לקמין, לקולטי אדים.

דרכי הזהירות בקידוח זה – בטיחות מעל הכל

ביצוע פרויקטים אלו דורש תכנון קפדני ומחויבות גבוהה לנושא הבטיחות. שכן עבודות אלו כוללות ציוד כבד, כלים מסוכנים בעלי עוצמה שעלולים להוות סיכונים לעובדים ואף לגרום נזק אם לא שמים דגש על נושא הבטיחות. יישום אמצעי זהירות חשוב ביותר כדי להבטיח פרויקט מוצלח ובטוח. חשוב מאוד לשים לב לאמצעי הזהירות כמו: ציוד מגן אישי (PPE), בדיקת ציוד ותקינותו, איתור שירותים ותשתיות, בטיחות אש, תכנון למצב חירום וכו'.

דילוג לתוכן