קידוח בבטון להתקנת וונטות בקטרים שונים

מה זה וונטה? וכיצד מתקינים את האלמנט הזה בזמן של בנייה ושיפוצים? אם אתם מבצעים בנייה של מבנים בתחום החקלאות והתעשייה –  חשוב שתדעו מה זה וונטות ומה דרוש כדי לבצע קידוח בבטון להתקנת וונטות בקטרים שונים במבנים מסוגים שונים.

מהי ונטה?

קידוח בבטון להתקנת וונטות בקטרים שונים
קידוח בבטון להתקנת וונטות בקטרים שונים

ונטה הוא אלמנט אשר מסופק גם לבתים הפרטיים וגם לתחומי החקלאות, כמו גם שמשתמשים בו בעיקר לבנייה נכונה יותר של מפעלי התעשייה ומבנים ציבוריים.

הפעולה שהוונטה מבצעת עבור מבנה היא הכנסה של אוויר חיצוני אל תוך המבנה, תוך שהיא מפזרת את האוויר מבחוץ בתוך הבניין באופן שווה.

וונטה היא אמצעי חשוב לקיום נכון ובריא יותר במבנים והיא אחד התנאים שבזכותם מקבלים רבים מהקבלנים והיזמים אישור לפתיחה של תפעול ושימוש של מבנים תעשייתיים.

בנוסף חשוב לדעת כי לוונטות יש הנן מטרות שונות לתחומים שונים, בזמן שהוונטה יכולה להגיע כמאוורר גדול אשר מסופק בעיקר למפעלי התעשייה למטרתה כלשהי, כמו גם שהיא יכולה להיות מיוצרת כמאוורר קטן עד בינוני שיוצר למטרת הכנסת האוויר בחדרי המקלחות, בבתים הפרטיים ומאווררים עצומים לשימוש בתחום החקלאות.

כיצד מתקינים וונטה במבנה?

כדי להתקין את הוונטה במבנה עשוי בטון, נעשית עבודת קידוח בטון להתקנת וונטות בקטרים שונים והיא עבודת קידוח אשר באמצעות מקדח יהלום יוצרת צורה עיגולית בתוך הבטון המזויין של המבנה ובכך היא יכולה לאפשר הכנסה של הוונטה אל החור שהתקבל בשל הקידוח.

כדי לדעת יותר ולקבל את השירות הטוב ביותר מומלץ לפנות לחברת סמנטו, על מנת לבצע קידוחים בבטון לצורך הכנסת הוונטות למבנה. המומחים של החברה יודעים כיצד לספק קידוחים מקצועיים  בקוטרים ובעוביים שונים המותאמים לוונטה עצמה, ובכך יוצרים צורה מעגלית מותאמת, סימטרית למדי ונכונה למקום הנדרש לה.

היתרונות של קידוח מקצועי

במידה ואתם בוחרים בקידוח מקצועי  – חשוב שתדעו כי אתם נהנים מכמה וכמה יתרונות בעת שכירת חברה מקצועית לצורך הקידוח, ביניהם:

דיוק

חברות מקצועיות כמו סמנטו יודעות לבצע קידוחים מדויקים לפי הדרישות של הלקוח.

בטיחות

עבודת קידוח אינה יכולה להיות רשלנית והאי חייבת להיות מקצועית ולהיעשות בבטיחות מרובה.

התאמה

המומחים של חברת סמנטו יבצעו התאמה מושלמת עבור סוג הבטון כמו גם עבור האלמנטים שתצטרכו להכניס לתוך המבנה.

בכך תוכלו כבר עכשיו לבחור את אנשי המקצוע המומחים שיבצעו עבורכם עבודות מדויקות וחשובות.

דילוג לתוכן