קידוח בטון 4 צול

מה זה קידוח בטון 4 צול? מתי משתמשים בו? וכיצד מאתרים את אנשי המקצוע הטובים ביותר לביצוע המשימה? אם אתם עוסקים בתחום הבנייה, ההנדסה והשיפוצים ואפילו אם אתם אנשים פרטיים שמעוניינים לבצע בנייה או שיפוץ בביתכם  – חשוב שתכירו את המושג החשוב הזה.

אז מה זה קידוח 4 צול?

מושג זה הוא כזה השגור בפיהם של אנשי המקצוע העוסקים בקידוחים של בטון. קידוח בטון הוא טכניקה שנועדה לקדוח באחד החומרים היציבים והחזקים בתעשיית הבנייה, כאשר הקידוח נועד על מנת לאפשר קוטר מתאים בתוך הבטון להעברת אלמנטים שונים אל תוך ומחוץ למבנה בעת תהליכי הבנייה והשיפוצים כגון: קידוח חור למייבש כביסה, תשתיות, קידוחים לצנרת מזגן, מערכות חשמל ועוד…

כיצד נעשית הפעולה?

פעולת קידוח בטון 4 צול נעשית בשילוב של ידע בתחום הנדסה הבנה של צרכי התשתיות כמו של המבנה, כאשר אנשי המקצוע יודעים היכן נמצאות התשתיות, היכן ממוקמים הכבלים שבמבנה וכיצד לא לפגוע בהם, איך לקדוח נכון צורות מעוגלות בתוך בטון וכיצד לבצע התאמה מושלמת של הקידוח לאלמנטים שבעבורם הוא התבצע.

מתי מבצעים קידוח 4 צול?

את הפעולה הכה נחוצה הזאת מבצעים במבני בטון כמו בבתים הפרטיים, בחללים ציבוריים או עסקים ובעיקר במפעלים ומפעלי התעשייה לשם ארובות, קמין, קולטי אדים ועוד.

הפעולה שכוללת קדיחה מדויקת ונכונה כמו גם בטוחה של צורות מעגליות, נועדה על מנת שהאלמנטים הדרושים ימוקמו במקום הנכון במבנה – היא כזאת שמצריכה אנשי מקצוע מומחים שיכולים לבצע קדיחה של 4 צול באמצעות מכונות תעשייתיות ומכשירים מיוחדים.

חשוב לדעת כי המושג "צול" הוא בעצם מספר אשר עומד על 2.5 סנטימטרים קדיחה ובכך 4 צול מסמל 10 סנטימטרים של קוטר. בכך אנשי המקצוע יכולים לבצע את העבודה הנכונה ביותר והמתאימה לבקשת הלקוח.

בחירה בחברה טובה לקידוח בטון

כדי לבחור את החברה הטובה ביותר לביצוע הפעולה, יש לבחור בכזאת אשר יכולה לספק לכם שירות מקצועי, בחרו בחברה שיש לה את המיומנות והכלי העבודה הדרושים למשימה וכי היא יכולה לאפשר לכם שירות מקצועי, מהיר ופריסה ארצית.

חברת סמנטו המיומנת בקידוחים 4 צול מאפשרת ללקוחות שלה יצירת קידוחים עגולים, מדויקים לכל אלמנט. כמו כן חברתנו מתמחה בהריסת מבניםניסור תקרת בטון, כולל האלמנטים אותם הזכרנו כמו גם יצירת קידוחים לצנרת, תעלות חשמל, תקשורת, מזגנים, ניסור בטון ועוד.

קידוח בטון 4 צול מחיר?

מחיר לקידוח בטון 4 צול מתחיל החל מ- 150 ₪, אך תלוי מאוד באופי העבודה, כגון: האם מדובר בעבודה בגובה? האם מדובר במקום ללא גישה נוחה? כל אלו חשובים בהצעת המחיר. דבר נוסף סוג ועובי הבטון הינם פרמטרים מאוד משמעותיים בקביעת מחיר קידוח בטון. בנוסף אם מדובר בכמות גדולה של קידוחים, המחיר של קידוח בטון 4 צול ירד פר יחידה. לכן, כשאתם ניגשים לקבל הצעת מחיר, תנו כמה שיותר מידע אודות פרויקט הקידוח, כך המחיר יהיה מדויק יותר.

דילוג לתוכן