בחירת להבי ניסור בטון נכונים

הקראה קולית

בכל הנוגע לניסור בטון, בחירת להב חיתוך בטון נכון יכולה להיות ההבדל בין פרויקט חיתוך בטון יעיל וחסכוני לבין כזה שעולה לכם הון לתיקונים אחרי

לכן עליכם לבחור את להב חיתוך המתאים לפרויקט חיתוך בטון הבא שלכם. מאמר זה מספק מידע על סוגים שונים של להבי חיתוך וניסור בטון לבחירה.

  • להבי חיתוך יבשים
  • להבי יהלום מרותכים בלייזר
  • להבי יהלום חותכים רטובים
  • כיצד לבחור את הלהב המתאים לפרויקט שלך?

להבי חיתוך יבשים

להבי חיתוך יבש הם כמה מלהבי חיתוך הבטון הפופולריים ביותר שיש היום בשוק, הם משמשים בעיקר לחיתוך וניסור בטון יבש וקשה. להבי חיתוך יבש מיוצרים מסגסוגות בצפיפות גבוהה של יהלום וכסף.

להבי חיתוך יבשים מגיעים בשני סוגים: להבים בכבישה חמה וכבישה קרה.
להבי יהלום בכבישה קרה הם בעלי קטעים בצפיפות נמוכה עם נקבוביות גבוהה.

תכונה זו חיונית לשיפור אפקט הקירור כאשר הלהב נמצא בשימוש. להבים אלה יכולים לחתוך גרניט, שיש, אספלט, בטון, קרמיקה ורוב החומרים היבשים האחרים.

להבי הכבישה הקרה מחזיקים חיי שירות קצרים יותר בהשוואה להבי חיתוך בטון בכבישה חמה. להבים בכבישה חמה הם סוג אחר של להב חיתוך יבש. זה מסגסוג היטב ומגיע עם פלחים בצפיפות גבוהה וחיי שירות ארוכים יותר.

להבי יהלום מרותכים בלייזר

להבי יהלום מרותכים בלייזר יכולים לשמש לחיתוך רטוב ויבש. להבים אלה מיוצרים על ידי מיזוג פלחי היהלום והפלדה בריתוך לייזר.

חומרי היהלום והפלדה נמסים ויצרו חיבור חוזק גבוה העמיד בפני טמפרטורות גבוהות כאשר הם משמשים לפרויקטים של חיתוך יבש.

להבי יהלומים מרותכים בלייזר צריכים לשמש באופן אידיאלי לפרויקטים של חיתוך רטוב או עם הרבה מים. חיתוך יבש קבוע יכול לגרום לחיבור בין פלחי היהלום לליבת הפלדה להתפוגג במהירות. זה יכול לפגוע בלהב זמן רב.

להבי יהלום חותכים רטובים

להבי חיתוך רטובים משמשים לחיתוך בטון ירוק כאשר משתמשים במים לקירור הלהבים של חיתוך בטון מסוג זה. להבי מסור יהלום בציפוי כסף משמשים לניסור בטון רטוב.

לא ניתן להשתמש בלהב זה לפרויקטים של חיתוך יבש מכיוון שהטמפרטורות הגבוהות שנוצרות במהלך פרויקטים כאלה עלולות להמיס את ציפוי הכסף של הלהב.

כיצד לבחור את הלהב המתאים לפרויקט שלך?

כאשר אתה יודע על הסוגים השונים של להבי חיתוך בטון שם בחוץ, קל לבחור את סוג הלהב הנכון לפרויקט חיתוך או ניסור הבטון שלך.

החומר שאתה מתכנן לחתוך יכול להשפיע על מהירות החיתוך ועל חיי הלהב. למרות שרוב הלהבים נועדו לחיתוך מגוון רחב של חומרים, הם מוגבלים על ידי קשיות הקשר ואיכות היהלום המשמשת.

הלהב צריך להתאים לחומר שהוא חותך לקבלת הביצועים הטובים ביותר של הלהב. יצרני להבי היהלום מציינים בדרך כלל איזה סוג חומרים הלהב שלהם יחתוך.

עליך לעקוב מקרוב אחר מדריך ההוראות בעת שימוש בלהב יהלום בעת חיתוך סוגים שונים של חומרי בטון.

עמרם מלכה
עמרם מלכה

מנכ"ל שותף בחברת cemento, מומחה בשירותי ניסור בטון, קידוח בטון והריסת מבנים.
סמנטו - מובילים בישראל עם צוות מאומן ומנוסה עם המון שנות ידע וניסיון בתחום. אנו נותנים שירות בפריסה ארצית. עבודה בטוחה עם ביטוח צד ג'. עבודה עברית, יוצאי יחידות צבאיות. אנו שמים דגש על בטיחות, עמידה בזמנים ועבודה לשביעות רצונכם.

דילוג לתוכן