ניסור בטון בכבל יהלום

ניסור וחיתוך בכבל יהלום זוהי שיטה שמאפשרת לנו לנסר בטון בצורה שקטה ובמקומות שמסורים גדולים אינם יכולים להגיע ואינם יעילים. בנוסף, שיטה זו מאפשרת לחתוך בטון בעובי עבה במיוחד ומאפשרת גם עבודות מתחת למים. עדיין לא מבינים במה מדובר? הנה סקירה מורחבת שתיתן לכם מידע ותעשה לכם סדר בדברים.

ניסור בטון בכבל יהלום – שיטה ייחודית ומעניינת

כמו בתהליך ניסור בטון שהמסורים והלהבים עם שבבי וחלקי יהלום כך גם בכבל יהלום. ממה הוא עשוי? כבל יהלום הינו כבל עשוי מפלדה חזקה מאוד שמחובר למנוע חשמלי עוצמתי ועל ידי הסיבובים הוא מבצע את הניסור בטון. כמו שציינו – יהלום הינו החומר החזק ביותר לכן יעילותו מול בטון קשוח וחזק הינה היעילות הגבוהה ביותר.

סמנטו נותנת לכן מגוון רחב של אפשרויות לביצוע ניסור בטון בצורה מדויקת ומקצועית וכמו כן גם ניסור וחיתוך בטון בכבל יהלום. לכן חברת סמנטו היא חברת ניסור בטון מומלצת ביותר לבצע את כל סוגי העבודות של ניסור וחיתוך בטון גם אם אתם זקוקים לעבודות ניסור שקטה או בניסור בטון עבה מאוד על ידי כבל יהלום.

 

מתי משתמשים בניסור בכבל יהלום?

ניסור וחיתוך בכבל יהלום מאפשר גישה גמישה למקומות בעייתיים שהמסורים אינם יכולים להגיע ואינם יעלים, כמו כן כבל יהלום הוא כלי שקט ועושה את עבודת הניסור והחיתוך בצורה שקטה, כך אם אתם זקוקים לעבודה שקטה, כבל יהלום הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. ניתן להשתמש גם בכבל יהלום לצורך ניסור לפני הריסת מבנים.

ניסור בכבל יהלום
ניסור בכבל יהלום
לקבלת הצעת מחיר משתלמת לניסור בטון בכבל יהלום צרו איתנו קשר!

ניסור וחיתוך בטון עבה במיוחד

יתרון מרכזי שיש לכבל יהלום הוא האפשרות לחתוך ולנסר בטון בכל עובי. לא משנה כמה עבה הבטון אל תדאגו – כבל יהלום ייתן לכם את הפתרון. לא כמו מסורים ומקדחים שונים שהם מוגבלים לקוטר המסור ולאורך המקדח, כבל יהלום לא מוגבל והוא יכול לבצע ניסור וחיתוך בכל עובי, כן! כן גם אם מדובר בעובי של המון מטרים.

 

ראו גם: בחירת המסור הנכון לפרויקט שלך

עבודה שקטה עם ניסור בכבל יהלום

עבודה עם כבל יהלום – יתרון נוסף: שמירה על השקט. במקומות שאין אפשרות לעשות רעש כי מדובר בשעות מאוחרות או בבניין שכבר גרים בו, כבל יהלום הוא פתרון מדהים לדברים אלו. כי כפי שידוע, מסורים לניסור בטון עושים המון רעש ורעש רציני. לכן אם ברצונכם לעשות עבודת ניסור בטון שקטה עם כבל יהלום תוכלו לעשות זאת.

 

עבודה מתחת למים

בעבודת ניסור וחיתוך בטון מתחת למים חייב להשתמש בכבל יהלום, כי אין אפשרות להכניס מסורים רגילים לתוך מים, הכנסתם למים תגרום נזק והרטבת המנוע. אך כבל יהלום כן ניתן להכניסו מתחת למים, ולכן זה מאפשר לבצע עבודות גם מתחת למים.

ראו גם: איך לבחור להבי ניסור בטון נכונים

לא להתפשר על בטיחות בניסור בכבל יהלום

בטיחות בניסור עם כבל יהלום היא מעל הכל. המאפיינים הייחודיים של כבל יהלום הופכים אותו ליעיל להפליא אך גם דרושה שימת לב לכל נושא הבטיחות. על העובדים ללבוש ציוד מגן אישי מתאים (PPE) כדי להגן על עצמם. יש לדאוג לבטיחות הסביבה ולעוברי אורח עם שלטי אזהרה לפי הצורך, כמו"כ בדיקה ותחזוקה שוטפת של הכבל ושל הציוד המקיף חשובה למניעת תאונות וסיבוכים. יש לוודא שיש תקשורת ברורה בין הצוות ויש להם מודעות לסכנות פוטנציאליות והם נזהרים בהן. על ידי מתן עדיפות לאמצעי בטיחות, חיתוך בכבל יהלום יכול לספק תוצאות יוצאות דופן תוך מזעור סיכונים.

לסיכום:

שיטת ניסור בטון עם כבל יהלום היא שיטה ייחודית המאפשרת לבצע עבודות ניסור בבטון עבה במיוחד. היתרונות המרכזיים של שיטה זו הינם: שמירה על השקט הסביבתי, ניסור בעובי עבה במיוחד, וכן אם מדובר בניסור מתחת למים, ניסור בכבל הינו פתרון מעולה לסוג עבודות אלו. חשוב מאוד לבחור בחברה מנוסה ומקצועית ושיש בידה את הכלים והידע לבצע עבודות אלו.

מדובר בכבל עשוי פלדה חזקה מאוד משובץ יהלומים. שדרכו ניתן לנסר בטון עבה במיוחד.
כן! כבל יהלום מיועד גם לעבודות שצריכות להתבצע תוך כדי שמירה על השקט.
כן! ניסור עם כבל יהלום מיועד גם לעבודות מתחת למים. כיוון שהכבל עצמו יכול להיכנס לתוך מים.
בגדול מתמחרים עבודה זו כמו כל עבודת ניסור בטון. כמו בכל עבודות ניסור בטון, המחיר עשוי להשתנות בהתאם לגורמים לדוגמא: עובי הבטון, סוג הבטון, מקום העבודה, גישה ועוד.
בהחלט שכן! חברה מנוסה ובעלת ידע תדע לתפעל טוב יותר את המכשור, בנוסף תביא לתוצאות טובות יותר.
דילוג לתוכן