כבד עליכם לנסר קיר בבית? קחו כמה טיפים לחיפוי קיר בטון

הקראה קולית

חיפוי קיר בטון הינה משימה מבוקשת בהמון בתים, בפרט בבתים ישנים שעברו תהליך תמ"א. שאז למרות השיפוץ וההרחבה שהבניין עבר אבל בלא מעט מקרים נוצרים מצבים שיש בתים שעוברים דרכם עמודי בטון. לא נעים ולא כיף, כמובן שיש מקרים שניתן להוריד את אותו עמוד בטון ובמקומו למצוא פתרון חלופי. כמובן שלצורך הורדת עמוד כזה חייב אישור מהנדס. אך יש מקרים ולא מעט שלא ניתן להוריד את אותו עמוד לפחות לא בקלות כל כך. או סתם כי לא בא לכם להכנס לפרוייקט ניסור בטון.

חיפוי קיר בטון

עיצוב וחיפוי קיר בטון יכולים להיות משימה לא פשוטה, אך זוהי משימה שיכולה לשנות לחלוטין את המראה והתחושה של כל חלל. ישנן דרכים רבות לחיפוי קיר בטון.

לצורך כך ריכזנו עבורכם כמה טיפים לחיפוי קיר בטון:

חיפוי בלוחות בטון

במקום לנסר עמוד בטון שנמצא למשל בסלון שהינו חדר מרכזי בבית שבו אתם מבלים המון שעות מהיום, ניתן ליישם עליו חיפוי לוחות בטון מה שיתן לקיר נוכחות מרשימה ומראה עדכני. כמובן שניתן ליישם לוחות בטון על עוד קירות כדי שאלו יתנו זיהוי התאמה לקיר הבטון. חיפוי קיר בטון בלוחות בטון נותן משרה חמימות ולכן מומלץ יותר ליישמם בחללים גדולים.

 

חיפוי קיר בטון באריחים

אחת הדרכים הפופולריות לחפות קיר בטון היא באמצעות אריחים. אריחים מגיעים במגוון רחב של צבעים, דוגמאות וגדלים, וניתן להשתמש בהם כדי ליצור מגוון של מראות שונים. אבן היא אפשרות נוספת שניתן להשתמש בה לכיסוי קיר בטון. לאבן מראה טבעי וכפרי שיכול להוסיף חמימות ואופי לחלל.

 

חיפויי עץ

חיפוי עץ היא אפשרות נוספת שניתן להשתמש בה לחיפוי קיר בטון. חיפויי עץ מגיעים במגוון צבעים וסגנונות, וניתן ליצור בעזרתם מראה חם ומזמין.

 

תמונות ומדפים

עוד רעיון שיכול לתת לכם כיוון לעיצוב וחיפוי קיר הבטון. לשים תמונה גדולה ומרכזית עם נוכחות, מה שיוסיף לקיר מראה כאילו בנינו אותו במיוחד לצורך התמונה 🙂

 

טפט יוקרתי

היום יש לא מעט טפטים ייחודיים ומהממים שיכולים לסגור לכם את הפינה במקום לבצע ניסור בטון. אתם יכולים ללכת על זה ובגדול, לבחור טפט עוצמתי ומרשים וליישם אותו על הקיר. כמובן שלפני כן מומלץ ליישר את כל הבועות וגבשושי צבע מהקיר במידה וישנם.

 

צבעים מיוחדים

אפשרי ליישם על קיר בטון לא מעט חומרים מיוחדים כדוגמת צבעי ווש. ניתן ליצור אפקטים מיוחדים וטקסטורות מעניינות, קיימים המון צבעים והמון חומרים שניתן ליישמם כך שיתאים לכם בדיוק לאופי ועיצוב הבית.

 

לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, חשוב לתכנן היטב ולשקול את העיצוב הכולל של החלל. בגישה הנכונה תוכלו ליצור חלל יפה ופונקציונלי שבטוח ירשים.

מעוניינים לבדוק אם ניתן להוריד את קיר הבטון בקלות ולנסרו? מעוניינים בהצעת מחיר לניסור בטון מקצועי? לא משנה איפה הפרויקט שלכם, בין אם אתם צריכים ניסור בירושלים או ניסור באילת, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לייעוץ והצעת מחיר משתלמת.

מאמר: טיפים לקידוח חור בבטון בשיטת עשה זאת בעצמך

עמרם מלכה
עמרם מלכה

מנכ"ל שותף בחברת cemento, מומחה בשירותי ניסור בטון, קידוח בטון והריסת מבנים.
סמנטו - מובילים בישראל עם צוות מאומן ומנוסה עם המון שנות ידע וניסיון בתחום. אנו נותנים שירות בפריסה ארצית. עבודה בטוחה עם ביטוח צד ג'. עבודה עברית, יוצאי יחידות צבאיות. אנו שמים דגש על בטיחות, עמידה בזמנים ועבודה לשביעות רצונכם.

דילוג לתוכן