קידוח חור בבטון בשיטת עשה זאת בעצמך

הקראה קולית

ישנם חורים שאנו צריכים לבצע בבית, לצורך תליית תמונה, שעון או כל דבר בסיסי. אחרי שהפתענו את הילדים במנורה חדשה לפתע אנו נזכרים שהם ישנים בחדר ממ"ד. קירות ממ"ד עשויים מבטון, כך שביצוע חור בקירות אלו אינה משימה קלה.

ריכזנו עבורכם כמה טיפים כדי לצלוח את אותם חורים קטנים שאנו צריכים לבצע מידי פעם.

נכון! לא מדובר בקידוח בטון רציני אבל בכל זאת טיפים קטנים וחשובים יגרמו לכם לעשות את קידוח קל יותר ומהר יותר!

יש לבחור את המקדחה הראויה והמתאימה

לצורך ביצוע הקידוח חור בבטון יש להקפיד על מקדחה מתאימה ואיכותית. שימו לב! בקידוח חור בבטון מקדחה רגילה היא לא תעשה עבורכם את העבודה. מקדחת פטישון או מקדחת אוויר תאפשר לכם לעשות את החור. התנועות המהירות והחוזק של מקדחות אלו יבצעו את החור בצורה מדויקת ויחסית בקלות.

ראש מקדח מפלדה

קידוח חור בבטון
קידוח חור בבטון

לא די רק בבחירת המקדחה הראויה וכמובן גם בבחירת המסור, אלא גם בראש המקדח שמחברים אל המקדחה. ראש מקדח מפלדה בנוי לקידוח בבטון. הוא חזק מאוד ויעשה עבורכם עבודה נהדרת. לגבי בחירת הגודל של ראש המקדח? זה תלוי בקוטר ובעומק של הקידוח שאתם צריכים.

שימו לב! לצורך תליית שעון, ציור, תמונה או כל דבר קליל אין צורך בקידוח עמוק או עבה.

סמנו את העובי שברצונכם לקדוח

כדי למנוע תיקונים לאחר ביצוע הקידוח בבטון או לקדוח פעם נוספת בעובי גדול יותר, קחו את הדיבלים שמגיעים אם התמונה, השעון וכו' או דיבלים רגילים שיש אצלכם בבית. בדקו איזה עובי מתאים לדיבלים אלו וסמנו בעיגול את העובי. כמובן יש להשתמש במקדח שמתאים לעובי הדיבלים ולעובי הרצוי.

התחילו בחפירה

בעזרת מסמר או מברג או כל דבר חד, תתחילו לחפור מעט בבטון כדי שראש המקדח ישב בצורה טובה ולא יברח. אין צורך בחפירה גדולה, מספיק חפירה קטנה כדי להניח בצורה טובה את ראש המקדח.

ביצעו את החור

לאחר כל השלבים הללו סוף סוף הגעתם לשלב הסופי והמכריע. מקמו את ראש המקדח באותו חפירה קטנה שביצעתם והתחילו בתהליך הקדיחה בבטון. התחילו באיטיות ובהפעלת לחץ עדין. לאחר שכבר החור קיבל את הצורה ונפער מעט הגבירו את המהירות ואת הלחץ.

 

צריכים לבצע עבודת קידוח בטון יותר רציני? רוצים להיות בטוחים כי אתם פונים אל המומחים ביותר בתחום ואל אנשי המקצוע אשר יבצעו עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר?

אם כן, הגעתם אל המקום הנכון!

חברת סמנטו מציעה לכם עבודות ניסור בטון וקידוח בטון מקצועיים המבוצעות בשיטות חדשניות ובאמצעים טכנולוגיים מתקדמים המובילים לעבודה המדויקת והטובה ביותר. אנו יכולים לבצע קידוח בבטון מזויין וכן הריסת מקלט או ממ"ד במהירות וביעילות באמצעות מכשור חדשני וחזק במיוחד וכך להתאים לצרכים שלכם ללא כל בעיה!

אז למה אתם מחכים? אם אתם זקוקים לעבודה מקצועית של ניסור בטון או קידוח בבטון פנו אלינו עוד היום ונשמח להעניק לכם ייעוץ ראשוני, לתת לכם תמחור הוגן וכמובן לבצע את העבודה לה אתם זקוקים על הצד הטוב ביותר!

עמרם מלכה
עמרם מלכה

מנכ"ל שותף בחברת cemento, מומחה בשירותי ניסור בטון, קידוח בטון והריסת מבנים.
סמנטו - מובילים בישראל עם צוות מאומן ומנוסה עם המון שנות ידע וניסיון בתחום. אנו נותנים שירות בפריסה ארצית. עבודה בטוחה עם ביטוח צד ג'. עבודה עברית, יוצאי יחידות צבאיות. אנו שמים דגש על בטיחות, עמידה בזמנים ועבודה לשביעות רצונכם.

דילוג לתוכן